torsdag, februar 09, 2006

Velkommen til Bindis blogg


Egentlig så oppretter jeg denne bloggen fordi jeg skal holde et kurs på mandag om blogger, wikier og RSS. Og så har jeg lenge gått og tenkt at jeg burde lage et nettsted for Bindi, siden jeg aldri fikk gjort det for de andre hundene mine. Men det er vel som med snekker'n som aldri snekrer hjemme, eller mureren som aldri gjør noe murerarbeid hjemme. Jeg som holder på med nettsider hele dagen på jobben har liksom ikke særlig lyst til å sette meg ned og designe en når jeg kommer hjem. Med dette verktøyet var det gjort på et blunk, og selv om designet ikke er all verden, så er det bra nok!

Her kommer jeg til å publisere hva som skjer med Bindijenta mi. Bindi er, som du sikkert har skjønt, en hund. En cocker spaniel jente. Hun er 15 måneder gammel i skrivende stund. Vi kjøpte henne like før jul i 2004, fra Dammen på Roa og vi er veldig fornøyd.